Výměna zboží

Zboží zakoupené v našem e-shopu www.alpine-shop.cz lze také vyměnit za jiné do 14-ti kalendářních dnů bez udání důvodů. Což znamená, že v případě, že jste neodhadli velikost výrobku nebo se Vám nelíbí barva, je možné toto vyměnit za jiný výrobek z našeho e-shopu nebo vrátit a my Vám vrátíme peníze převodem na Váš účet..

Cenu poštovného hradí kupující, a to i v případě, že se na předmětné zboží vztahovala služba Doprava ZDARMA.

 Při výměně a vrácení zboží musí být splněny tyto podmínky:

  • zboží musí být vráceno nejlépe v původním obalu – týká se zejména obuvi
  • nesmí nést žádné známky použití či poškození (musí být schopné dalšího prodeje), zboží musí být kompletní, jak Vám bylo od nás dodáno (včetně visaček)
  • nesmí chybět  číslo daňového dokladu o koupi, případně ostatní doklady, které byly se zbožím dodány.

Z důvodu rychlejšího vyřízení výměny nebo vrácení zboží, vyplňte náš

Online formulář

Při zvolení online formuláře pro vrácení, výměnu nebo reklamaci zboží, Vám rezervujeme požadované zboží předem a vy nebudete na vyřízení muset čekat déle než je nutné.

V případě, že nemáte možnost vyplnit Online formulář, zašlete nám v balíčku se zbožím informaci o tom, za jaké zboží (včetně specifikace velikosti a barvy) si přejete produkt vyměnit a které zboží vracíte. K tomu slouží Protokol na výměnu nebo vrácení zboží, který si můžete stáhnout z našich webových stránek zde.

V případě, že nebude požadované zboží skladem a nevyberete si jiné zboží, vrátíme Vám peníze převodem na účet, který uvedete v Online formuláří nebo v Protokolu na výměnu nebo vrácení zboží.

Cena dobírky bude hrazena zákazníkem ve výši poštovného, případně doplatku při výměně původního zboží za nové s vyšší cenou.

Pokud zákazník vrací část uskutečněné zakázky a tímto dojde k porušení podmínek nároku některé slevy či bonusu (dopravné zdarma), budou takto získané výhody odečteny z ceny vráceného zboží. Pokud tedy například vrácením zboží dojde ke snížení limitu na dopravné zdarma, bude z hodnoty vráceného zboží odečteno dopravné.

Zboží k vrácení nebo na výměnu zasílejte na adresu

SOLEDO s.r.o.
Brněnská 3 -  areál Tylex
Letovice 679 61

V případě, že bylo zboží zakoupeno na některé z našich prodejen, můžete zboží na výměnu přinést na tuto prodejnu, kde odpovědný pracovník zboží přijme a předá v nejbližším možném termínu na výše uvedenou adresu firmy SOLEDO s.r.o.

V Brně dne 5.1.2020
Martin Ženata - jednatel společnosti

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace